środa, 5 marca 2014

Ulubieńcy lutego

Cześć dziewczyny :)
Dziś produkty, których używałam w lutym i z którymi się polubiłam:) 



Są to:
Pielęgnacja
                                        Szampon Ultra doux olej z avokado i masło karite


                                                    Masło do ciała Boots Cranberry


                                              Be beauty, żel-peeling normalizujący (do twarzy)


                                Garnier Essentials ,płyn do demakijażu 2w1 (dwufazowy)


                                Mydełko w piance Bath & bodyworks o zapachu gruszki



Kolorówka
                                                  Puder brązujący Sun kissed, Miyo


                                                             Puder fiksujący, Glazel


                                                           Kamuflaż w kremie, Catrice



                                                            Pyłek Glazel ,odcień A2


                                                  Cienie Miyo OMG ,nr 13 i 16


                                                           Róż w kamieniu Wibo ,nr 1


                                                       Kredka Black Maniac, Miyo


Oprócz tego moim ulubieńcem jest jeszcze eyeliner w pisaku glazel, którego recenzję znajdziecie tutaj .


To juz wszystko na dziś. Znacie któreś z tych kosmetyków? Lubicie? Piszcie:)
Pozdrawiam serdecznie:) LadyLips

16 komentarzy:

  1. ja uwielbiam ten bronzer! jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go uwielbiam. Matowy jest,jako jeden z niewielu :)

      Usuń
  2. bardzo lubię róż wibo :) co do garniera jestem antygarnier, cokolwiek bym stosowała nie pomaga mi lecz szkodzi.
    Być może miałabyś ochotę odwiedzić mój blog, jest już nowy post "theGRISgirl make up for CHANEL" gorąco zachęcam do wizyty i jeśli miałabyś ochotę zaobserwować z radością się odwdzięczę :)

    pozdrawiam ciepluśko z Hiszpanii
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dodają do swoich produktów jakis składnik,który Cie uczula... Już Cię odwiedzam :)

      Usuń
    2. nie wiem, ale każdy kosmetyk?? Może w sumie mają jakieś bazy albo coś, nie wiem nie znam się :( szkoda,bo ich ceny są przystępne. No cóż.. bywa

      ps: dziękuję za obserwację mojeg bloga, z baaardzo miłą chęcią się odwdzięczam słodziutka :)

      muaa ! I byle do wiosenki :)

      Usuń
  3. poluję na cienie miyo ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Zobacz http://ladylipsblog.blogspot.com/

      Usuń
  4. Żel do twarzy z biedronki lubuję! Cieni do powiek nie używam, ale jeden z miyo mam i sobie chwalę. Szampony Garniera całkowicie mi nie podchodzą:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś Ultra Doux ? Ja ich szamponow tez nie lubię, ale ta seria jest świetna :)

      Usuń
  5. Black maniack jest super :) Jeśli dałabyś radę zmienić tlo na "jednostajne" to byłoby fajnie bo trochę oczy bolą - proszę nie bierz tego do siebie w negatywny sposób, nosze okulary na codzień i nie wiem jak inne czytelniczki, ale mnie bolą oczy od tych migoczących gwiazdek :) / A z innej beczki to zapraszam Cię na konkurs który organizuje z okazji 1 rocznicy bloga - http://bluebrush87.blogspot.com/2014/03/1-urodziny-bloga-czyli-konkursy-i.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmienione :) A w konkursie chętnie wezmę udział:)

      Usuń
  6. miałam tylko żel do twarzy z bebeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Garnier nigdy mnie nie zawiodł

    OdpowiedzUsuń
  8. 37 year old Marketing Assistant Isa Nevin, hailing from Mont-Tremblant enjoys watching movies like Melancholia and Cryptography. Took a trip to Madriu-Perafita-Claror Valley and drives a 911. lubie to

    OdpowiedzUsuń