piątek, 28 lutego 2014

Makijaz klasyczny (wersja mocniejsza)

Cześć kochani:)
Jak tam po tłustym czwartku? Ile pączków zjadłyście? Mi udało sie obejść ze smakiem ;) Trzeba trochę z siebie zrzucić...;)

Dziś przychodzę do Was z kolejnym makijażem. Tym razem jest to makijaz klasyczny, w troszkę mocniejszej wersji. Mam nadzieję ,ze Wam sie spodoba:)








Do wykonania makijażu użyłam:

Twarz
-podkład Anti shine, Glazel - nr 2
-kamuflaz catrice - 010
-puder sypki "all about matt" , essence
-bronzer "sun kissed" , Miyo
-róż Wibo -1
-rozświetlacz -cien OMG ,Miyo - 03

Oczy
-jako baza , kamuflaż catrice
-cienie Miyo - 03,07
-kredka black maniac, Miyo
-mascara Long lash, Glazel
-eyeliner w pisaku ,Glazel
-brwi ; cień OMG  ,Miyo - 07

 Usta
-cień OMG, Miyo - 13 (wiem,wiem,nietypowo ;))
-pomadka ochronna Avon,vanilia

Dajcie mi znac jak Wam się podoba ten makijaż :)
Trzymajcie się i do następnego.
Pozdrawiam . Ania - LadyLips

2 komentarze:

  1. śliczna kreska makijaż też super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje,miło ze Ci sie podoba. Co do kreski ,to zasluga mojego eyelinera :P

      Usuń