czwartek, 27 lutego 2014

Makijaz na imprezę z wyrazistym okiem

Hej kochani:-)
Dzis mam dla Was coś mocniejszego :) Jest to makijaż ,który doskonale nadaje się na wieczorne wyjścia, do klubu i gdzie kto lubi:) Mój chłopak stwierdził ,że trochę przypomina mu galaxy.
Zresztą sami zobaczcie :-)




W tym makijażu główną rolę odgrywają oczy. To one maja przyciągać wzrok.. Usta zaś mają być tylko tłem


Przy mocno zaznaczonym oku ,ważne jest wykonturowanie twarzy



Kosmetyki ,ktorych użyłasm do makijażu:

Twarz
-baza pod podkład Magic , avon
-podklad "Anti shine" Glazel - nr 2
-kamuflaz Catrice - nr 010
-puser fiksujacy ,Glazel
-róz Wibo - nr 1
-bronzer "Sun kissed" Miyo
-rozswietlacz : cień miyo - 03

Oczy
-kredka "black mania" , Miyo
- cien do oczu essence - black
-pigment glazel - nr A2 i 03
-cien do oczu z brokatem , kobo - odcien APRICOT GLOW
-eyeliner w pisaku , Glazel
-mascara Long lash , glazel

Usta
-blyszczyk "glam rock" , bell -  nr 062

Mam nadzieję ,że makijaż Wam sie spodobał :-) dajcie znać co o nim sądzicie. Dzięki wielkie za każdą uwagę i do następnego.Pozdrawiam :-)
LadyLips

11 komentarzy:

  1. Fajny post i super blog. Zapraszam na mojego: http://beautiful-things-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fiolety zazwyczaj kojarzą się z motywem galaxy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie z galaxy kojarzy sie fiolet z niebieskim i zoltym:) hehe

      Usuń
  3. Lubię odcienie fiolety na oczach.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedys nie lubilam,bo wkrecilam sobie ,ze wygladam jakbym miala podbite oczy ;) a teraz bardzo lubie

      Usuń
  4. Ale wyraziście, ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń